do kasy suma: 0,00 zł Złóż zamówienie
Kontynuuj zakupy

Reklamacje i zwroty

Reklamacje

Mając pełną świadomość jakie produkty są przez nas wysyłane, gwarantujemy że w sytuacji, gdy powstanie uszkodzenie podczas transportu doślemy uszkodzone produkty na nasz koszt. Wysyłane przez nas przesyłki są bardzo solidnie zabezpieczone do transportu niemniej jednak na niektóre zdarzenia nie mamy wpływu dlatego poniżej przedstawiamy jasny i przejrzysty sposób składania reklamacji.

Paczkę najlepiej obejrzeć i otworzyć przy kurierze. Jeśli są jakieś uszkodzenia - postępować jak poniżej: 

Reklamacja dot. uszkodzenia przesyłki
Po stwierdzeniu uszkodzenia mechanicznego zawartości przesyłki, zalecamy:

zgłoszenie tego bezpośrednio kurierowi podczas dostawy przesyłki lub uszkodzenie zgłosić na centrali firmy przewozowej w celu sporządzenia protokołu szkody. Produktu najlepiej nie wyjmować z kartonu przewozowego (niezbędne jest pokazanie tego kartonu zewnętrznego i jego wszystkich uszkodzeń oraz sprawdzenie zabezpieczeń wewnętrznych). Przedstawiciel firmy - kurier ma obowiązek przyjechać ponownie w ciągu 7 dni licząc od dnia zgłoszenia uszkodzenia – jeżeli nie przyjedzie w tym terminie polecamy niezwłocznie nas o tym poinformować +48.604457294

Jeśli przesyłka była dostarczona przez Pocztę Polską - również należy zgłosić szkodę - szczegóły tutaj

W momencie zauważenia szkody - należy wysłać do nas na adres:  zamowienia@sillydesign.pl informacje z opisem uszkodzenia (co zostało uszkodzone, czy uszkodzenie zostało zgłoszone w firmie transportowej) oraz dołączyć protokół szkody spisany z firmą kurierską (można dosłać go kilka dni później) oraz zdjęcia uszkodzenia – usprawni to procedurę reklamacji. 

Protokół szkodowy ułatwi procedurę reklamacji – dosłania uszkodzonego elementu.

Odmowa realizacji reklamacji dot. uszkodzenia przesyłki
Reklamacja nie zostanie uwzględniona wtedy gdy:

Szkoda nie została zgłoszona firmie transportowej, brakuje protokołu szkody.

Uszkodzenie zostało zgłoszone po upłynięciu 7 dni kalendarzowych licząc od dnia otrzymania przesyłki - z nieuzasadnionych powodów.

Raport budzi skrajne zastrzeżenia pracownika firmy, a odbiorca nie odpowiada bądź odmawia wyjaśnienia informacji zawartych w raporcie uszkodzenia.

Reklamacja dot. zastrzeżeń otrzymanego produktu.
Jeżeli otrzymany produkt budzi zastrzeżenia (i nie jest to uszkodzenie mechaniczne powstałe w transporcie) to należy nas o tym poinformować drogą mailową – odpowiadając na dowolną otrzymaną od nas wiadomość.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Należy opisać uwagi i zastrzeżenia z dołączeniem zdjęcia produktu reklamowanego i przesłać na adres zamowienia@sillydesign.pl
  2. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  3. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: przesłanie nowego egzemplarza (lub elementów) produktu lub zwrot kosztów produktu.
  5. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: zamowienia@sillydesign.pl lub telefonicznie: +48.604457294. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.

W przypadku zwrotu całości zamówienia zwracamy wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia towaru w wysokości najtańszego sposobu dostarczenia oferowanego przez nas.

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny, nieuszkodzony i zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością i oryginalnym paragonem. Dobrze zabezpiecz przed stłuczeniem.
  2. Produkt odeślij przesyłką rejestrowaną. Koszty odesłania towaru są po Twojej stronie.
  3. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  4. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  5. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres e-mail prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 14 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy.

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres e-mail informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

Projekt i wykonanie: Gabiec.pl
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl